Potentiell träningsverk

Idag var: ( ) Något spektakulärt (x) Sådär ( ) En mardröm

Eftersom: Jag var uttråkad och rastlös. Men jag fick min nya yoga DVD. Jag har med fasa tittat igenom det en timme långa träningspasset. Det här kommer inte att bli någon barnlek men jag är fast besluten om att köra igenom det åtminstone 3 gånger i veckan. Några förslag på vad jag kan ha som belöning åt mig själv för att bli lite motiverad? (förutom en framtida kropp som en Victoria’s  Secret model menar jag)

Du har svårt att ta itu med ilska:

( ) Och inte hålla den inne (x) När du är hungrig ( ) Nästan hela tiden

Ett litet men fortgående problem: Att mina roommates verkar inkapabla att diska

En vacker himmel:

( ) Kan kännas igen och göras odödlig

(x) Är en vacker himmel

( ) Hjälper mot vardagsdepressioner

( ) Försvinner oftast innan särkilt många hunnit upptäcka den

Du är bäst: ( ) Ja (x) Nej


Kommentarer
Postat av: Jakie

mina roomies vägrar också diska.. OCH vi har diskmaskin......... Need I say more!

2011-01-22 @ 17:57:07
URL: http://confessionsofjaykaiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0