Dvala

Idag var (x) En knytnäve ( ) Ett återseende ( ) En pinsamhet

Eftersom: Min livmoder försöker implodera…

Dock har jag kommit ganska lindrigt undan igen, inga svimningar och inga helt outhärdliga kramper… men det är nog inte dags att ropa hej riktigt än…

Kit har hjort läxor nästan hela dagen och jag har sovit på soffan bredvid honom nästan hela dagen, men det finns värre sätt att spendera en lördag.

En underlig neuros som framträder precis innan en resa: att någonting ska gå fel om jag synkar min ipod så att all musik försvinner och jag inte hinner fixa det innan jag åker

Vissa drömmer om en vit jul, medans du drömmer om: Att mula Ernst Kirschsteiger

Av någon anledning får man oftast inte tillbaka:

( ) Lånade tröjor ( ) Folk som åkt på farliga äventyr ( ) Känslor ( ) Sin plånbok med pengar i ( ) Tjänster (x) Sitt förstånd

Ditt favoritband på det hela taget: R.E.M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0