Blodtrycksfall

Idag var: ( ) Svettigt ( ) Söt-surt (X) Ursäktande

Eftersom: Jag och mina roommates hade en spännande morgon. Jag mådde rätt kasst imorse men jag trodde att det bara var för att jag var trött. Jag ställde mig i duschen och efter ett par minuter blev jag plötsligt yr. Jag satte mig ner och innan jag visste ordet av det vaknade jag till med huvudet på sidan av badkaret. Jag tänkte att det måste vara det varma vattnet så jag vacklade ur badkaret och fick en handduk runt mig. Jag försökte ta mig till min säng så att jag kunde lägga mig ner och vänta på att det skulle försvinna. Jag han inte fram…. Helt plötsligt hör jag en massa röster runt omkring mig och ser mina fyra roommates stirra ner på mig. Jag inser lite förvirrat att jag ligger på golvet, och tio sekunder senare inser jag att jag tappat handuken när jag trillade så där låg jag halvnaken och blinkade förvånat. När jag lyckats ta mig upp och klä på mig kände jag mig bättre och efter lite frukost kom jag iväg till min första klass som jag skulle. Jag vet inte varför mitt blodtryck bestämde sig för att störtdyka helt plötsligt men vi fick oss iaf ett gott skratt…. Man har inte levt tills man tuppat av topless  ;)

Om det inte fanns en morgondag skulle du sluta som en: Igår hade jag sagt seriemördare, idag vet jag inte… burlesque dansös kanske :P

Du har varit dränkt i ansvar ( ) Ja (X) Nej

Vissa visar tillgivenhet:

(a) Som travhästar

(b) Kuddmjukt

(c)  I tysthet

(d) Utan koll, som politiker

(e) Med många förväntningar

(f)  Med ett barnsligt temperament

(g) lika generöst som ett lotteri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0