Prestationsångest

Idag fick jag veta att vi måste hålla ett föredrag för halva skolan som en del av en av mina klasser... och jag har bokstavligt talat haft ont i magen hela kvällen av ångest. Det är inte än på flera veckor, men jag får panik bara jag tänker på det. Jag är verkligen livrädd för sånt... faktum är att jag istället för att bli mer och mer självsäker verkar bli mer och mer rädd för att prata inför folk för varje dag som går.. jag fattar inte hur jag ska kunna fixa det!!
Positivt denna vecka är dock:
- Att jag sent om sidor börjat med yoga igen
- Att jag pratade med Jenni häromdagen
- Att jag hittat skor till bröllopet
- Att jag och Kit inte har haft ett stort bråk på tre veckor!! Han har varit SÅ duktig på att jobba med våra nya mål, vilken fästman jag har!!!
För övrigt ska vi försöka taförlovningsbilder i helgen, vår kompis Marni ställer upp trotts att hon inte är någon riktigt fotograf. Då är bara problemet vad jag ska ha på mig (för Kit insisterar på att ha på sig sin nya blå/grön rutiga skjorta som inte matchar någonting) Vad jag ska göra med håret (som är i en konstig utväxtsfas och liknar en blandning av Kenny starfighters och bröderna lejonhjärtas frisyrer) och var vi ska ta bilderna (eftersom vi inte har någon bil)
Cara Mia!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0