Monroe

Eftersom jag och Kit kommit överens om att varken färga eller klippa håret innan bröllopet har jag gått och varit frustrerad i några månader nu, tills jag fick syn på en bild av någon med kort lockigt hår och jag insåg att det skulle jag faktiskt kunna göra. Så igår gick jag och pratade med Lindsay och hon sa att mitt hår var långt nog och vi bokade en tid för idag. Jag lyckades övertala Kit och nu har jag alltså permanentat håret för första gången.

Jag ska ta fler bilder om två-tre dagar när jag kan tvätta det och lockarna inte är så stela


Kommentarer
Postat av: Äiti

GULLIGT : )

2010-09-09 @ 14:14:14
Postat av: Jackie

PPRITTI!!!!

2010-09-10 @ 23:59:18
URL: http://jakieathawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0