Baby Booties!

Jag blev precis klar med dem här söta små babytofflorna. Jag är ovanligt nöjd med dem. Jag har blivit mycket bättre på att göra om mönster. Jag ska definitivt göra ett par när jag blir gravid (NEEJ inte på länge än mamma!)

Det är så många projekt som jag vill sätta igång med, jag har så många häftiga idéer  men jag vill inte spendera pengar på material innan jag har hunnit sälja åtminstone något.  Om hela grejen skulle floppa totalt vill jag känna att jag åtminstone inte förlorade några egentliga pengar på det.

Jag ska iaf göra ett hårband till snart och jag har en bra idée för ett par ulltofflor som jag nog ska sätta i verket också… Ja jag vet, mycket tjat om det här, men det är lika bra att ni vänjer er för det kommer nog att hålla i sig ett tag


Kommentarer
Postat av: Jakie

ÅH SÅ BEDÅRANDE!

2010-09-25 @ 10:13:34
URL: http://jakieathawaii.blogg.se/
Postat av: smackaroo

STORCRAVEAR uppdateringar här......

2010-10-14 @ 15:34:46
URL: http://jakieathawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0