A VERY happy birthday

Imorse kom Kit förbi innan han skulle till jobbet. Han hade köpt blommor på foodland och en liten donut med ett ljus på. Han gav mig ett halsband som han köpt i nederländerna, en fotoram med en bild på oss framför Köpenhamns tempel som Nate tagit, och två presentkort. Jag blev helt omtumlad och jätteglad.

Nu är han på jobbet och jag sitter och väntar på diverse besked från olika människor så jag har egentligen ingenting att göra idag och jag börjar bli väldigt rastlös. Jag funderar på att laga oss något gott ikväll. Jag har en burk med tomatbitar, paprika, och lök i mitt skåp som måste användas och Foodland har rea på kronärtskocka. Så jag funderar på att laga kyckling i en sås av tomat och kronärtskocka, jag ska se om jag kan hitta röd pesto, lite vin, och vitlök…. Och kanske potatis till det. Jag har ingen aning om hur det skulle smaka men det känns om att det skulle kunna vara gott.


Kommentarer
Postat av: Jackie

AAW! KÄRLEK!! Varför har inte alla en kille som Kit!

Ännu en gång, grattis på födelsedagen. Den verkade ju bli riktigt lyckad!



PUSS!

2010-09-05 @ 22:53:35
URL: http://jakieathawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0